czwartek, 9 sierpnia 2012

Candy

NEONY- kolory, które królują w tym sezonie ;) Nie tylko w ubraniach, w dodatkach, na paznokciach ale również i w makijażu.











Kosmetyki jakie użyłam:

Podkład- Dream Fresh BB Cream Maybelline 

Puder-  Puder sypki matujący Anti-Shine Kryolan 

Korektor- Korektor w kremie Make-up Atelier Paris
http://folaroni.com/sklep/podklady/413-paleta-6-korektorow-dia-26-48g.html

Brwi- Cień 363 Inglot

          odżywka Miyo

Powieki- Paletka cieni ACID 570 Sleek
 

Eyeliner- Żelowy eyeliner  Purple EVW mat  Make-up Atelier Paris
http://folaroni.com/sklep/makijaz-oczu/376-eyeliner-w-elu-8g.html

Rzęsy- Tusz Illegal Length Maybelline 

Policzki-  Tester szminki Max Factor  

Usta- Tester szminki Max Factor


Co sądzicie o takich neonowych makijażach ;) ?

22 komentarze:

  1. stunning photos and really good blog! Plus for you.. Have a nice day, lady :)

    ~lipoo

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudnie! robi ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh my gosh1 it´s amazing! love love love it!!! Pinned it immediately

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż, jestem pod wrażeniem:)

    patii81

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! i love your makeup!....follow you..M*

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to też zależy od koloru tęczówki i wielkości oczu. Ty masz śliczny brąz i tak naprawdę w większości makijaży będziesz wyglądała świetnie. Tylko pozazdrościć. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ale na zdjęciach to nie ja tylko moja mała modeleczka ;)

      Usuń
  7. kolorowy make-up do sesji - jak najbardziej, ale na co dzień tak nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorowo i prześlicznie ! :)
    mi się podoba!

    zapraszam , obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolorowy makijaż:)

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki, bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. awww, tak żałuję, że mam głęboko osadzone powieki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki makijaż jest możliwy nawet jeśli masz głęboko osadzone powieki ;)

      Usuń
  12. śliczny makijaż , jak się umie taki wykonać , i dobrze się w nim wygląda to jak najbardziej jestem na tak . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż :)))))))))

    http://moda-ubrania-buty-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny makijaż. jak się sprawdza paletka ze sleeka acid? chodzi mi o to czy nie sypią się podczas nakładania? kolory są super, bardzo mi się podobają takie neony

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)