piątek, 4 stycznia 2013

OOTD

Witam Was w Nowym Roku! ;) Miałam w planach zamieścić teraz kreację karnawałową, ale niestety brak czasu sprawił, że się nie wyrobiłam, więc na razie musicie się zadowolić takim oto, zachomikowanym gdzieś na dysku zwyklakiem :) Jest to kolejne i na pewno nie ostatnie zestawienie z tym płaszczykiem, oraz ze spódniczką z ekoskóry, która jest bardzo popularna w tym sezonie ;) 
Miłego wieczoru :*







Płaszcz - Sheinside
Spódniczka - nn
Bluzka - sh
Buty- Ryłko
Torebka - Vintage
Pasek - Top Secret 


47 komentarzy:

  1. Spódniczka i płascz świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to ze sobą zestawiłaś, a płaszcz już przy poprzednim poście podbił moje serce! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny masz ten płaszczyk:) cały zestaw bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Płaszczyk jest boski!
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  5. super~~
    :**

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. nie taki zwyklaczek!! pieknie wygladasz:) torebka przecudna

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płaszcz jest przepiękny! *.* rozkloszowany dół wygląda bosko! i ta spódniczka, ach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płaszczyk jest tak piękny, że nie mogę się na niego napatrzeć! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz :)
    Tak z gracją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i adore this red coat! to die for! LOVE
    xxxx have a wonderful weekend! enjoy your time!
    LVEEEE

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczny płaszcz, całość prezentuje się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten płaszcz... znów mnie urzekł;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajku wyglądasz prześlicznie, bo jesteś przepiękną kobietą! Wspaniała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wyglądasz! ;*
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, I love your blog.
    You so pretty, love the look.
    I follow you.
    Thank you visit my blog.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wygladasz ;)
    sliczna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. całośc bardzo ładna, a torebka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak laleczka wyglądasz w tym płaszczyku!
    śliczna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. awesome outfit !!

    maybe you would like to follow each other? just let meknow

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  20. wow the coat is simply amazign so fairytale like <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówisz: "zwyklak", myślę sobie: "a to nudy pewnie...", a potem widzę ten GENIALNY płaszczyk <3 !!! Naprawdę rzadko coś mnie tak zachwyca! Cena trochę wysoka... A jak z jakością? Podałabyś skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakość w porządku ;) płaszcz jest z wełny.

      Usuń
  22. Wspaniały płaszcz. :) Zapraszam po więcej inspiracji na mojego nowego, autorskiego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. elegancko! pięknie! płaszczyk śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszczyk jest idealny! Cały zestaw bardzo kobiecy i elegancki ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna stylizacja, ja poluję na taką skórzaną spódnicę *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam się w płaszczyku! zresztą muszę przyznać, że cały zestaw jest bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny płaszczyk i torebka !

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk jest cudny! I pięknie Ci w czerwonym:) Obserwuję i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi sie ta stylizacja
    zapraszam do mnie
    www.cataleyaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluzka! Podoba mi się połączenie zieleni z czerwienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny płaszczyk bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zarówno ten, jak i pozostałe Twoje outfit`y są świetne. :) Dodajemy Twojego bloga do naszych "obserwowanych"!
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Plaszczyk bomba, koszula rowniez :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Jeśli spodobał się Tobie nasz blog, dołącz do obserwatorów, będzie nam bardzo miło ;)